تبلیغات ویدیویی

در تبلیغات ویدیویی هزینه تبلیغ به ازای مشاهده ویدیو در پلت‌فرم‌های مختلف محاسبه می‌شود. نوع اجرای تبلیغ بسته به روش‌ها و فضاهای مختلف نیز متفاوت می‌باشد و انواع مختلفی دارد. آمارها نشان می‌دهد که 90 درصد مشتریان می‌گویند که داشتن ویدیو برای خرید کمک زیادی به آن‌ها می‌کند و 64 درصد مشتریان می‌گویند یک ویدیوی خوب آن‌ها را برای خرید مشتاق‌تر می‌کند. از طرفی دیگر محتوای شما در صورت داشتن ویدیو، 50 درصد احتمال بیشتری دارد که وارد صفحه اول گوگل شود.

تبلیغات ویدیویی

کمپین ویدیویی خود را همین امروز با ما شروع کنید | تماس و مشاوره رایگان

 

انواع تبلیغات ویدیویی:

  • تبلیغات ویدیویی جایزه‌دار: مانند پخش تبلیغات به ازای دریافت امتیاز یا بونِس رایگان در بازی‌ و گیم‌ها
  • تبلیغات حین استریم: مثل تبلیغاتی که وسط یا حین پخش ویدیوهای یوتیوب، آپارات، فیلیمو و... نمایش داده می‌شود.
  • تبلیغات ویدیویی همسان (Native): این گونه ویدیوی تبلیغاتی لابه‌لای محتوای اصلی تبلیغ‌کننده جاگذاری می‌شود و بهترین نوع اشتراک‌گذاری تبلیغات است.
  • تبلیغات ویدیویی پاپ‌آپ: تبلیغات ویدیویی کوتاهی که هنگام باز یا بستن برنامه، یا صفحه‌ای از وب به صورت خودکار پخش می‌شود.
  • تبلیغات ویدیویی در موبایل: تبلیغات موبایلی خود می‌تواند شامل انواع دیگر تبلیغات ویدیویی مثل جایزه‌دار، همسان و... شود. به دلیل استفاده فزاینده افراد از تلفن‌های هوشمند، این نوع از تبلیغات نرخ کلیک بالایی دارند.

 

اجرای کمپین‌های تبلیغات ویدیویی می‌تواند توسط آژانس‌های تبلیغاتی انجام شود. شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پردیس دیجیتال اردیبهشت صفر تا صد کمپین تبلیغات ویدیویی خود را راه‌اندازی کنید.

026-91007044       09108786959