نفوذ بالای شبکه های اجتماعی موجب شده که تبلیغات در این شبکه ها فرصت های فوق العاده ایی را برای برندها به وجود بیاورد.
در سال ۲۰۱۹ گزارشی منتشر شد که بر اساس آن ۴۷ میلیون کاربر ایرانی از این شبکه ها استفاده می کنند که به معنای نفوذ ۵۷ درصدی شبکه های اجتماعی در میان مردم ایران است
طبق تحقیقات موسسه ای-مارکتر میزان سفارش برندهایی که در کنار سایر انواع تبلیغات به تبلیغ در شبکه های اجتماعی هم می پردازند ۲برابر بیشتر از برندهایی است که تبلیغات در شبکه های اجتماعی انجام نمی دهند.
کمپینهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی خود را به اردیبهشت بسپارید
از مزایای استفاده از سرویس های ما در شبکه های اجتماعی می توان به نتیجه گرایی ، انتخاب مخاطب هدف، تنوع اینفلوئنسرها و موضوعات پیج ها ، تقسیم بودجه در شبکه های اجتماعی مختلف ،گستردگی مخاطبین، استفاده از متن ، ویدئو، بنر ، پست ، استوری و ...