عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در کرج و تهران تاریخ ثبت : 1400/10/07_12:6

قدرت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی


امروزه ما با دنیایی از تصاویر و محتوای بصری احاطه شده‌ایم که بیشتر این تصاویر برای فروش کالا، محصولات یا خدمات استفاده می‌شوند. عکاسان و طراحان گرافیک نقش مهمی در صنعت تبلیغات و بازاریابی ایفا می‌کنند، به این دلیل که می‌توانند با عکاسی خود یک داستان را خلق کنند.امروزه، مصرف کنندگان به محتوای بصری اهمیت بیشتری می‌دهند و با چشمان خود یک محصول یا خدمت را می‌خرند. به همین دلیل، فقط تصاویری که برجسته‌تر باشند و بتوانند نگاه مخاطب را به خود جلب کنند، برنده هستند.

عکاسی تبلیغاتی خوب، یکی از فاکتورهای مهم است که می‌تواند شما را متقاعد کند محصولی را خریداری کنید که واقعا به آن نیاز ندارید. برای رسیدن به این هدف، یک عکاس تبلیغاتی موفق از ترکیبی از مهارت‌های عکاسی و فهم روان شناسی استفاده می‌کند.

 

قدرتمندترین ارتباط بین مشتریان و محصولات یک ارتباط عاطفی است. اگر به جای اینکه فقط محصول را به نمایش بگذارید، بتوانید عکسی بسازید که یک تصویر ذهنی مانند یک زندگی شادتر، خانه‌ای بهتر یا خاطره‌ای دوست‌داشتنی را تداعی کند، مشتری یک پیوند عاطفی با آن عکس ایجاد می‌کند و احتمال خرید بسیار بیشتر خواهد بود.

در دهه 1940، برند کداک به خوبی این موضوع را می‌دانست. کداک دوربین می‌فروخت اما در عکس‌های تبلیغاتی‌ آن‌ها دوربینی وجود نداشت؛ بلکه کاری که می‌توانید با دوربین انجام دهید را به نمایش گذاشته بودند. آن‌ها با استفاده از عکس خوشحالی سربازان ارتش از دیدن عکس عزیزانشان در خانه یا عکس کودکانی که در حال عکاسی از پدر خود بودند؛ توانستند یک ارتباط عاطفی بین مشتری و محصول ایجاد کنند. در نتیجه، دوربین‌ها به عنوان بخشی از انتخاب یک سبک زندگی متفاوت فروخته شدند.

 

چطور عکس‌ تبلیغاتی خوب بگیریم؟

در مورد اهداف برند به‌دقت فکر کنید. مشتری می‌خواهد محصول را چطور درک کند؟ لاکچری است؟ برای محیط زیست و سیاره مفید است؟ نماد خاصی دارد؟ یا چیزی است که ترند شده و همه آن را دارند؟ همین فاکتور بخش عمده فرآیند خلاقیت شما را شکل می‌دهد - عکس شما باید این مفهوم را منتقل کند، بدون تکیه بر اینکه محصول آن را به تنهایی انجام دهد.

حال نوبت آن رسیده که مفهوم را تعریف کنید

در مورد مفهوم عکس به نتیجه برسید و سپس یک موقعیت مثبت و واقعی را شناسایی کنید که مخاطب را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. می‌توانید خلاقیت را هم چاشنی کار قرار دهید، اما باید پایه محکمی وجود داشته باشد که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند. اگر مخاطب پیوند عاطفی با عکس احساس نکند، با آن ارتباط برقرار نمی‌کند و چیزی نمی‌خرد.

فضایی را برای مخاطب ایجاد کنید تا بتواند داستان خود را بسازد. آن‌ها را در مسیری هدایت کنید تا به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسند، اما مفهوم و داستان را با سیلی به صورت مخاطب نکوبید.

در نهایت، آیا مخاطب می‌تواند با تصویر شما ارتباط برقرار کند و پایان داستان را بسازد؟

عکس‌ها چه محصول باشند، چه لحظه‌ای احساسی یا حتی یک پرتره خلاقانه، این قدرت را دارند که داستانی را بیان کنند و خاطرات یا واکنش‌های احساسی را برانگیزند. وقتی برای تبلیغات عکس می‌گیرید، همیشه باید به اهداف تبلیغ فکر کنید، اینکه مخاطب شما چگونه تصویر را درک می‌کند یا اینکه چگونه تحت‌تأثیر آن قرار می‌گیرد. عکس باید مفهومی خلاقانه را بدون تکیه بر محصول برای انجام آن و به تنهایی منتقل کند.

 


 

ارائه عکس، ویدیو و محتوای بصری باکیفیت و حرفه‌ای از کسب و کار خود، یک عنصر قدرتمند و مؤثر در پروموت و پیشرفت بیزینس شماست. پردیس دیجیتال اردیبهشت، مجری عکاسی تبلیغاتی در کرج و تهران، عکاسی صنعتی در کرج و تهران، تولید محتوا و ساخت کلیپ در کرج و تهران، تصویربرداری و عکسبرداری حرفه‌ای از محصولات و خدمات شما، با سال‌ها تجربه در این زمینه و همکاری با سازمان‌ها و برندهای موفق، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

برای مشاوره، رزرو وقت، مشاهده نمونه کارها و سفارش پروژه، از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان اردیبهشت در ارتباط باشید.

از گام نخست تا آرمان بازه‌ای نیست



کلمه کلیدی :

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در کرج و تهران

نام نویسنده :اردیبهشت

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید